MediaMarkt zdobył nagrodę Złoty Laur Klienta 2022 w kategorii „Odpowiedzialna firma w branży ogólnopolskich marketów i sklepów internetowych”. Nagroda została przyznana dzięki głosom oddanym przez konsumentów, którzy szczególnie wysoko oceniają postawę oraz wartości firmy. Badanie zostało przeprowadzone przez GFK POLONIA DLA AEGIS MEDIA. To już kolejne wyróżnienie popularnej sieci z elektroniką użytkową, przyznane przez samych konsumentów.
Laur Konsumenta to jeden z pierwszych i najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Co roku, na podstawie wyników ankiet badawczych, nagradzane są marki, które zostały uznane przez konsumentów za najlepsze pod względem jakości oferowanych produktów i usług, a także innowacyjności w swojej kategorii. W tym roku uznanie szerokiej grupy respondentów zyskał MediaMarkt, popularna sieć sklepów z nowymi technologiami. Na sukces tej marki składa się połączenie szerokiej oferty asortymentowej, wysokiej jakości usług, fachowego doradztwa, a także zaangażowanie w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Laur Klienta to prestiżowa i cenna nagroda, ponieważ przyznają ją sami klienci, a ich zdanie ma dla nas zawsze największe znaczenie. To już kolejne, po Gwieździe Jakości Obsługi, wyróżnienie przyznane nam w ostatnich miesiącach przez konsumentów. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę naszych działań na rzecz budowania lepszej przyszłości. Angażujemy się w działania na rzecz ludzi, społeczeństwa i środowiska, których rezultatem ma być lepsza jakość życia dzięki możliwościom, jakie daje technologia. Cieszymy się, że klienci MediaMarkt podzielają nasze wartości, w tym dążenie do zrównoważonego rozwoju i doceniają nasze działania w tym obszarze. Jest to dla nas dodatkowa motywacja do poszukiwania i oferowania użytkownikom nowych technologii jeszcze lepszych rozwiązań. – mówi Andrzej Jackiewicz, Prezes Zarządu MediaMarktSaturn Polska.
MediaMarkt, europejski lider na rynku elektroniki użytkowej, jest świadomy swojej roli jako wzoru do naśladowania. Sieć podejmuje działania na rzecz odpowiedzialnego rozwoju, prowadzi biznes z poszanowaniem interesów i potrzeb lokalnych społeczności, pracowników i partnerów handlowych, dążąc przy tym do neutralizacji wpływu na środowisko naturalne. MediaMarkt chce być dla swoich klientów odpowiedzialnym partnerem i przewodnikiem po świecie nowych technologii. Inspiruje i zachęca ich do zrównoważonego życia poprzez stałe poszerzanie oferty produktów i usług przyjaznych środowisku naturalnemu. W tym celu sieć wprowadziła również specjalnie oznaczenia „BetterWay” dla urządzeń ocenionych jako zrównoważone przez niezależne organizacje testujące. W ramach zrównoważonych usług sieć oferuje m.in. długoterminowy wynajem sprzętów („RentMe”), naprawy pogwarancyjne (smartfony, AGD, TV), montaż paneli fotowoltaicznych czy zbiórkę elektroodpadów.
MediaMarktSaturn Polska
press box
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/mediamarkt-wyrozniony-godlem-zloty-laur-klienta-2022